.

.

دریافت کد باکس هی رفیق

هی رفیق

 

هــــــی رفــــیـــــــــــق!
بغض هایم را مسخره نکن!
به سه نقطه های آخر حرف هایم نخند!
تمام زندگیم نقطه چین است!
اینها تمام نوشته های تاریکی ذهن و دنیای من است…
اینجا کلبه ی وحشت من است! چرخ و فلک خاطره هاست…
سکوت چشمها و سرسره ی بغض هاست…
در دنیای تاریک و سیاه من خبری از گل و درخت نیست!
روشنی نیست…
سیاهی مطلق است…!
دوست خوب من! 
سکوت کن و رد شو!
چشمهایت را ببند تا تن لش زندگی مرده ام را نبینی!
گوشهایت را بگیر تا صدای ناله ها و زجه زدن هایم را نشنوی!
در دنیای من؛بی کسی دلتنگی و حسرت بیداد میکند…!
اینجا من هستم و من و من!
اینجا بجز من و بغضهایم چیز دیگری نیست! هیچی نگو… 
نخند…
اشک نریز… ترحم نکن…
فقط رد شو…! 



نظرات شما عزیزان:

ایدا اشک تنها
ساعت12:03---17 مرداد 1393
زیبا بود ... افرین به وبلاگم بیا ونظر تو راجع به داداشم بگو کوچولو است 2 ساله ممنون میشم نظر یادت نره
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 مرداد 1393برچسب:هی رفیق, ] [ 19:33 ] [ ابراهیم حسینی ]
[ ]